فقط مقداری خستم .
از هر چیزی خستم.
دلم میخواد همه چیو پاک کنم!
شاید دوباره بنویسم و شاید بتونم خوب بنویسم ...
ما را در سایت نمیشه با نبودت ساده سر کرد... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 164 تاريخ: دوشنبه 9 بهمن 1396 ساعت: 12:21