نمیشه با نبودت ساده سر کرد...

خرید بک لینک
آخه من کجا باید دنبال دلم باشم ؟!

فقط مقداری خستم .

از هر چیزی خستم.

دلم میخواد همه چیو پاک کنم!

شاید دوباره بنویسم و شاید بتونم خوب بنویسم ...

نوشته شده در تاريخ هفتم مهر ۱۳۹۶ در ساعت 0:48 توسط به تنهایی خورشید | ?????
نمیشه با نبودت ساده سر کرد......

ما را در سایت نمیشه با نبودت ساده سر کرد... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 164 تاريخ: دوشنبه 9 بهمن 1396 ساعت: 12:21

صفحه بندی